پروپوزال-بررسی-رابطه-رفتار-اخلاقی-فروشنده-با-رضایت-اعتماد-و-وفاداری-مشتری
پروپوزال بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 193 کیلوبایت
قیمت: 7500 تومان

توضیحات:

پروپوزال آماده پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری، در قالب فایل word و در حجم 22 صفحه.

 

مقدمه:

علم بازاریابی شاهد تلاشها و تحقیقات قابل توجهی در زمینه موضوع اخلاق بوده است. این مساله به این دلیل است که بازاریابی، به صورت عام و بویژه رابطه خریدار- فروشنده، حیطه ­ای است که مشکلات اخلاقی زیادی در آن به وقوع می پیوندد. در حال حاضر تحقیقات گسترده ای با تمرکز بر اخلاق در حال انجام می­ باشد، اما غالب این تحقیقات از تعامل دو جانبه خریدار- فروشنده بر جنبه فروشنده تمرکز یافته است و مطالعات نسبتاً اندکی در خصوص اخلاق با توجه به جنبه مصرف‌کننده صورت پذیرفته است. غالب جنبه‌های رفتار مصرف کننده متاثر از اخلاق می باشد. لذا «اخلاق مصرف کننده» به عنوان قوانین اخلاقی، اصول و استانداردهایی که رفتار یک شخص (یا گروه) را در زمینه انتخاب، خرید، استفاده یا فروش یک کالا یا خدمت هدایت می نماید، تعریف می شود.

بازاریابی همواره در جامعه متهم به استفاده از دروغ، تقلب، به حریم خصوصی افراد، آلودگی های زیست محیطی، ترویج مصرف­ گرایی و بی ­توجهی به اقشار ضعیف و آسیب­ پذیر جامعه بوده است، در حالیکه بازاریابی با هدف کمک به اقتصاد کشورها و تأمین خواسته­ های مصرف­ کنندگان شکل گرفته است. علت اصلی این اتهامات، غفلت اکثر شرکت­ها از ابعاد اجتماعی بازاریابی بوده است که موجب انحراف از آرمان­های بازاریابی در راه افزایش سودآوری گردیده است. شرکت­های متخلف اینگونه اندیشیده ­اند که رعایت اصول اخلاقی در بازاریابی از میزان دسترسی آنها به اهداف اقتصادی می ­کاهد، درحالیکه در عصر بازاریابی امروز، شرکتی که پایبند به اصول اخلاقی بازاریابی نباشد و یا حتی فروشندگان آن رفتار فروش اخلاقی را رعایت نکنند، می­ تواند موجب سلب اعتماد مشتری از فروشنده و سازمان متبوعش گردد و در پی آن وفاداری مشتریان را تحت تأثیر شدیدی قرار دهد.


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

آمینامیس فایل بازاریابی ,اخلاقی ,رفتار ,فروشنده ,فایل ,اخلاق ,فروشنده با ,اعتماد و ,است که ,اخلاقی فروشنده ,و وفاداری ,رفتار اخلاقی فروشنده ,رابطه رفتار اخلاقی ,بررسی رابطه رفتارمنبع

دانلود تحقیق تبیین مدیریت دانش و رابطه آن با اثربخشی سازمانی

دانلود پرسشنامه ارزیابی مدیریت دانش در سازمان

دانلود تحقیق استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های پروژه های تحقیقاتی

دانلود تحقبق اراوه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از qfd

دانلود جزوه حسابداری بانکی

دانلود پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام

دانلود تحقیق ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی TOPSIS AHP BSC

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سیستم های تصفیه آب خانگی و تصفیه آب صنعتی مجله پزشکی بیماری های مقعد تعمیرات لوازم خانگی دستگاه تصفیه هوا بیگ گو آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین سایت سرگرمی دنیا 99 فروشگاه آنلاین معرفی کالا فروشگاهی فروشگاه معرفی اجناس ارزان